abc.lv skaitļos

Lietotāji online68
Aktīvie uzņēmumi25213
Nozares raksti1277
Ekspertu atbildes3041
Šogad par 32% samazinājies elektroenerģijas piegādes pārtraukuma ilgums vienam lietotājam : Būvniecības, arhitektūras un interjera portāls abc.lv

Šogad par 32% samazinājies elektroenerģijas piegādes pārtraukuma ilgums vienam lietotājam

Šogad par 32% samazinājies elektroenerģijas piegādes pārtraukuma ilgums vienam lietotājam
Šā gada deviņos mēnešos elektroenerģijas piegādes pārtraukuma ilgums vienam lietotājam bija 261 minūte, kas ir par 32% mazāk nekā iepriekš, aģentūru LETA informēja AS "Sadales tīkls".

Lai nodrošinātu nepārtrauktu elektroapgādi iedzīvotājiem un uzņēmumiem visā Latvijā, kā arī novērstu elektrotīkla bojājumus un iespējamos nelaimes gadījumus, "Sadales tīkls" katru dienu veic elektrotīkla uzturēšanas, atjaunošanas un remontu darbus, un ilgtermiņa investīciju un ieguldītā darba rezultātu apliecina elektroapgādes kvalitātes rādītājs, kas ietekmē ikvienu Latvijas iedzīvotāju. Elektroapgādes pārtraukumu ilgums vienam lietotājam šā gada deviņos mēnešos, salīdzinot ar 2012.gadu, samazinājies par 32%.

Lai iedzīvotājiem un uzņēmumiem visā Latvijas teritorijā nodrošinātu kvalitatīvu un drošu elektroenerģijas piegādi, "Sadales tīkls" ikdienā veic preventīvus darbus, tostarp elektrolīniju trašu tīrīšanu, elektroapgādes infrastruktūras uzturēšanu, atjaunošanu un modernizāciju. Lai plānoto un neplānoto elektroapgādes pārtraukumu laikā pēc iespējas mazāk ietekmētu lietotājus, uzņēmumā nepārtraukti tiek pilnveidoti un uzlaboti darba procesi, paaugstināta darbinieku profesionālā kompetence, veiktas personāla un kvalificēto būvdarbu veicēju apmācības.

Ik dienu, veicot elektrolīniju rekonstrukciju un pārbūvi, elektroenerģijas skaitītāju pārbaudi, elektroietaišu remontu darbus, kā arī novēršot dabas stihiju un trešo personu izraisītos elektrotīkla bojājumus, "Sadales tīkla" darbinieki un sadarbības partneri saskaras ar situācijām, kad plānoto darbu nav iespējams veikt, jo elektroenerģijas lietotāji vai zemes objektu īpašnieki, kurā vēsturiski atrodas elektrotīkls, liedz uzņēmuma darbiniekiem piekļūt pie uzņēmumam piederošajām elektroietaisēm.

Visbiežāk uzņēmuma darbinieki saskaras ar situācijām, kad nav iespējas pārbaudīt elektroapgādes sadalnes un skaitītājus ilgstoši slēgtos īpašumos, kā arī ir gadījumi, kad elektroenerģijas skaitītāju vai sadalņu pārbaudi lietotāji neļauj veikt ļaunprātīgos nolūkos. Tāpat ik gadu lauksaimniecības sezonas laikā ir apgrūtināta piekļuve pie gaisvadu elektrolīnijām, kuras šķērso lauksaimniecības zemi.

Banner 280x280

"Sadales tīkls" izprot lauksaimnieku rūpes par sējumiem un labību, tomēr elektrotīkla uzturēšanas darbs "Sadales tīklam" jāveic visu gadu, un īpaši svarīga ir operatīva rīcība elektrotīkla bojājumu gadījumos, kad ir apdraudēta ne vien iedzīvotāju elektroapgāde, bet arī cilvēku drošība.

Lai elektrotīkls visā Latvijā būtu drošs, efektīvs un elektroenerģijas sadales pakalpojumu "Sadales tīkls" spētu sniegt augstā kvalitātē, tas savlaicīgi un noteiktā apjomā ir jāatjauno, jo tā elementi kalpo vidēji 40 - 50 gadus, kā arī bez regulārām elektrotīkla un elektroapgādes infrastruktūras pārbaudēm droša un nepārtraukta elektrotīklu ekspluatācija nav iespējama.

Lai "Sadales tīkls" elektroenerģijas piegādes pakalpojumu spētu veikt augstā kvalitātē, uzņēmums aicina iedzīvotājus ar izpratni izturēties pret uzņēmuma darbiniekiem, kuriem sava darba veikšanai nepieciešams piekļūt pie elektrolīnijām, transformatoru apakšstacijām, sadalnēm un elektroenerģijas skaitītājiem, kā arī neaizkavēt darbinieku darbu, jo tikai regulāri un preventīvi veicot elektrotīkla uzturēšanas un atjaunošanas darbus, "Sadales tīkls" var uzturēt gandrīz 95 000 kilometru garu elektrotīklu un vairāk nekā vienam miljonam klientu objektu visā Latvijas teritorijā nodrošināt kvalitatīvu un nepārtrauktu elektroapgādi ilgtermiņā.

"Sadales tīkls" atgādina, ka elektrotīkla rekonstrukcijas un uzturēšanas darbus veic gan uzņēmuma darbinieki, gan sadarbības partneri, savukārt elektroenerģijas skaitītājus pārbauda tikai "Sadales tīkla" darbinieki, kuriem ir darba automašīna, noteikts darbinieka formas tērps un apliecība. Lietotājiem, kuriem rodas aizdomas par personu, kas vēlas veikt elektroenerģijas skaitītāja pārbaudi, "Sadales tīkls" iesaka zvanīt uz bezmaksas informatīvo tālruni 80 200 403 un pārliecināties, vai konkrētā persona ir "Sadales tīkla" darbinieks.

"Sadales tīkls" ir elektrotīkla uzturētājs un attīstītājs Latvijā, kas nodrošina elektroenerģijas piegādi vairāk nekā vienam miljonam klientu objektu visā Latvijas teritorijā, un elektroenerģijas sadales tīklu kopgarums ir gandrīz 95 000 kilometru.

LETA

Foto: Garry Knight/Flickr.com

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

=

* Lūdzu aizpildi summu vārdiski latviešu valodā ar visām garumzīmēm!

SIA "Latvijas Tālrunis" aicina interneta lietotājus - portāla lasītājus, rakstot komentārus par publicētajiem rakstiem un ziņām, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro iepriekšminētos noteikumus, viņa komentārs var tikt izdzēsts un SIA "Latvijas Tālrunis" ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem.

Nedēļas tēma

ARI Stone – augstas kvalitātes akmens virsmas jūsu interjeram

ARI Stone – augstas kvalitātes akmens virsmas jūsu interjeram

ARI Stone ir uzņēmums, kas apvieno jaunākās inovācijas, augstākās kvalitātes akmens materiālus un bezgalīgas dizaina iespējas, lai palīdzētu jums izveidot jaunus interjera elementus. Uzzināsim, kas ietilpst ARI Stone piedāvājumā un kādi ir šīs sezonas jaunumi un dizaina aktualitātes!

Aktuālie piedāvājumi

Aktualitātes

Izstāsti Latvijai